Får kunderne besked løbende?

Skrevet i Iværksætter

I den her tid, oplever jeg at der er mange steder med ekstra ventetid, og det er selvfølgelig forståeligt nok.

Men har man f.eks. en webshop, og man har skrevet lev. dage på, så er det skisme vigtigt at du fortæller dine kunder, hvis ikke du kan leve op til det.

Kunden vil have forståelse for, at du ikke kan leverer den samme service som du plejer, men de kan ikke forstå det, hvis ikke du giver dem besked. Det giver utryghed og en dårlig oplevelse, hvis kunden selv skal henvende sig, for at spørge om der snart er noget på vej for 2. gang.

Jeg har prøvet det en del gange efterhånden, også før den her corona tid vi er i. Og flere gange har jeg oplevet at få stukket en eller anden dårlig forklaring.
Det holder ikke og det er mega dårlig stil.

Sørg nu for at opdater dine betingelse og informer kunden løbende.

Det giver mere troværdighed og en større forståelse fra kunden.